zaterdag 25 augustus 2012

Nog even nagenieten

Onze reis naar Portugal ligt enkele weken achter ons en ik probeer halsstarrig om dat heerlijke vakantiegevoel nog even vast te houden.


We eten zoveel mogelijk buiten, in de zon als het kan, onder de bomen in de schaduw als het te warm wordt. We vierden de verjaardag van de jongste dochter, we aten lekkere zelfgebakken taarten. En de dochters speelden in het zwembad.



We gingen uit eten met vrienden, de kinderen kampeerden in de tuin bij vrienden en ik? Ik ben al lang weer aan het werken maar van zodra het even kan, pak ik mijn haakpen en haak ik verder. Denk dat ik verslaafd ben aan haken :) 
Het resultaat van deze week, is volgend gehaakt setje. En een set oorbellen voor de oudste dochter, die ook een armbandje in die kleuren heeft. 



0 reacties:

Een reactie posten