zondag 21 april 2013

Geschenk voor moederdag - Gift for mothers day

When Rose from Fine Craft Guild asked me if she could feature me in her series 'One stitch above' I was flattered and honoured.


We decided that I would create a unique necklace for this feature. A crochet necklace for Mothers day.

Not only did I make a tutorial on how to crochet a necklace yourself, but you can also win this unique crochet necklace! Just go to Roses website and enter the giveaway to win.




****
Toen Rose van Fine Craft Guild me vroeg of ze een artikel over me en mijn gehaakte juwelen mocht schrijven voor haar serie 'One stitch above' was ik uiteraard erg vereerd met deze vraag. 

Omdat het bijna moederdag is, besloten we om iets speciaals te doen. Ik heb een unieke gehaakte ketting ontworpen. 

Die gehaakte ketting kun je winnen op de site van Rose. En er is meer. Je kunt de unieke ketting niet alleen winnen, maar ook leren hoe je een gehaakte ketting kunt maken. Ik heb er namelijk een gedetailleerde foto tutorial van gemaakt

Dus, wil je een kans maken om de ketting te winnen of wil je leren hoe je een ketting kunt haken, neem dan snel een kijkje op Fine Craft Guild

1 reacties: