vrijdag 23 november 2012

Spelen met de camera

Woensdag volgde ik een Etsy Lab rond fotografie gegeven door Elza D. en Ann van Photo-Copy. Zeer boeiend en leerrijk. En dus heb ik gisterenavond naarstig zitten lezen in het boekje van mijn fototoestel. Niet meteen spannende materie, maar wel noodzakelijk om goed te leren werken met je toestel.

Vandaag duurde het lang voor het licht werd, maar rond de middag kon ik toch even een en ander uitproberen. Overbelichten, onderbelichten, inzoomen, focus verleggen, enz. Het een al geslaagder dan het ander uiteraard. 

En ondertussen zien jullie enkele van de gehaakte kralen waar ik nu aan werk voor de DasUniek Pop-up Shop die in december doorgaat in Antwerpen en waar mijn juwelen ook te ontdekken zullen zijn. 
overbelicht
onderbelicht
automatische belichting


 Pogingen om in te zoomen



Pogingen om nu eens op de rode kralen, de gele kralen en dan weer op het gele buisje te focussen.
 

 





0 reacties:

Een reactie posten